۴ پاسخ

البته امشب براش با ارد و قند و با اب دهن خودت خیس کن خمیر درست کن بزار روش تا صب همه عفونتاش در میاد من بعد زایمان خود به خود دستم اینجوری شد زنداییم گف اینکارو کن گفتم چه چندش🤣ولی از درد داشتم میمردم
شب امتحان کردم فردا صب خوب شد کاملا در کمال ناباوری

باید ببری دکتر دیگه عفونت کرده

چرا برا دکتر بردن بچه انقد مقاومت میکنید اخه

عفونت کردههه ،

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۲ سالگی