۱۰ پاسخ

چرا عزیزم پیاز میخواد تخم مرغ و ادویه هاشم بزن مثل قبلا که درست میکردی

پسر من چون بدغذاست ولی کوکو دوست داره هرروز یه وعده میپزم واسش هربار یه چیزی میزنم به جز سیب زمیتی. مرغ یا گوشت یا حبوبات پوره شده.

نه نمی‌خواد من هیچ وقت پیاز نزدم
ادویه بزن و تخم مرغ یکم آرد سوخاری همین

بدون پیاز درست میکنم

نه نمیخواد همون سیب زمینی بکوب با تخم مرغ و زردچوبه فلفل نمک همین بعد سرخ کن…

من پیاز نمیزنم ب پختش،ب خامش میزنم
سیب ابپز،ادویه و تخم مرغ،سبزی معطر خشک،نمک،فقط سیبتو بزار سرد بشه بعد تخم مرغ بزن

من پیاز نمیزنم. تخم مرغ و ارد سوخاری و کنجد و ادویه میزنم

سیب زمینی پخته پوره کن یا رنده پیاز رنده ریز،زردچوبه فلفل سیاه و قرمز،پودر سیر من میزنم و تخم مرغ سه تا میزنم واسه ۵تا سیب زمینی

نه من پیاز نمیزنم. سیب زمینی رو میکوبیم با تخم مرغ و یکم اویشن و نمک و یکم تخم گشنیز و پودر سیر قاطی میکنم عالی میشه. زردچوبه هم دوست داشتی یه ذره بزن

من بدون پیاز درست میکنم، با تخم مرغ و ادویه خیلی هم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط