۸ پاسخ

من پارسال چون هم مادربزرگ شوهرم هم دخترخاله ۱۵ سالش به فاصله کمی از هم فوت کردن نتونستم تولد بگیرمیه جشن ۳نفری گرفتیم تو خونه از اون طرف هم چندماه قبلش برای دندونیش یه جشن بزرگ گرفتم نزدیگ ۳۰ تا مهمون اصلا یاری نکرد تو عکسا هیچکدوم خوب نیوفتاد امسالم که نمیدونم چه کنم

من دو روز گرفتم روز اول فامیلای خودم روز دوم فامیلای همسرم (خاله و دایی‌هامون)
شامم از بیرون چلو جوجه و کوبیده و سالاد پاستا

عصر زنونه تو خونه خودم با فینگرفود و دسر
شب هم اقایون میان که اکبرجوجه اس شام

پارسال دوتا تولد بزرگ برای دو طرف گرفتیم و خیلی هزینه کردیم با دکور و عکاسی و کیک و بادکنک آرایی
امسال ولی سه نفره برگزارش میکنیم

اتليه اگ شد يه تولد سه نفره تموم

تولد دختر من ۱۳ فروردینه اصولا همه دور همن😄
چون میایم روستا خودم کیکشو درست میکنم و دور هم با عموها و دایی و عمه و مامانبزرگا و‌بابابزرگا جشن میگیریم

من پارسال چون یکسالش بود،تولد بزرگ و انچنانی نگرفتم،یه تولد کوچیک،با خانواده‌هامون،چون بچه‌م کوچیک بود و مطمئنن شلوغی بچه رو کلافه میکنه..بعدش بردیمش پارک ک به خودش خوش بگذره نه به بزرگترها..
امسالم نمیدونم چون توی محرم میشه تولدش،ولی احتمالا ببرمش خانه بازی و کارگاه مادرکودک،بعدم ببرمش اتلیه،و بازم فقط خانواده‌هامون رو دعوت کنم و کیک بگیرم..
شام هم پارسال مرغ کامل توی فر گذاشتم و قورمه سبزی،با دو مدل سالاد و سوپ

من احتمالا چهارنفری بگیریم میبرمش بیرون عکس میگیرم با ی کیک...

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی