۱۶ پاسخ

من یه سه چرخه خریدم که دسته هدایت داره خیلی راضیم

شاید برا دوسال زود باشه ولی واقعا وسیله مهمیه برا هر بچه سال دیگه ام گرون تر میشه بگیر به نظرم

من این دوتارو خریدم ،دوچرخه سال بعد ایشالا

تصویر

پسر من فعلا زیاد از دوچرخه و اینا خوشش نمیاد من طلا میخرم براش هرموقه چیزی خواست میفروشم براش اونو میگیرم

دختر من دوچرخه میخاد . بچه های تو کوچه همه دوچرخه دارن گریه می‌کنه پشت سرشون . انشاالله که پولش جور بشه دوچرخه 12 بخریم

ما استخر بادی و میزصندلی کودک براش گرفتیم

بوقتش خودشو ببری خرید دوچرخه یا هرچی بیشتر ذوق میکنن
الان طلای انلاین بخر براش
ولی یسری مامانا اسکوتر خریدن
کوپ کار اینا فقط روی سرامیک میره الکیه خریدش
ماشین هایی ک دسته دار هستن هم تا دوسالگی فقط کاربردیه
میتونی اسباب بازی بخری ذوق کنه من اسباب بازی پارک آبی دیدم میخوام بخرم شبیه سینک ظرفشویی که آب میاد

برای دوسال زوده

اینم الاکلنگ

تصویر

ازیناام میخوام بگیرم

تصویر

این بنظرم خیلی خوبه ببینم کجا داره

تصویر

لوپ کار و ماشین اسباب بازی

این.........

تصویر

دوچرخه فک کنم از سه سالگی کاربرد داشته باش
فک کنم الان نتونن رکاب بزنن

منم اینا رو سیو کردم فعلا

تصویر

چرا الکی . کمکی داره دیگه ...بر من سه سالم بود دوچرخه خریدن

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی