اول پیاز خلالی فراوان میریزم تو ماهی تابه بعد مرغارو روش میچینم با کمی روغن و فلفل سیاه و نمک و زعفرون بدون اب میذارم یکی دوساعت قشنگ با شعله کم بپزه،باقالی پلو هم جدا دم میکنم
اگه خشک نمیتونید بخورید یه لیوان اب جوش بریز وسطاش
مرغ جدا مثل خورشتی درست میکنم با پیاز خلالی بدون هویج و اینا باقالی پلو هم با شوید دم میکنم
مرغ رو جداگانه زعفرونی میپزم...
باقالی پلو هم دم میکنم با شوید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.