۱۱ پاسخ

هیچی🚶‍♀️
براسوین میخام کتلت‌درس کنم ببینم میخوره

میرزا قاسمی داریم

برنج با ماهی

قورمه سبزی

آبگوشت

فسنجون دیروز درس کردم از همون مونده میخوریم

گشنمه گوشت و مرغ هم همسر خسیس نمیخره
عدسی دیروز درست کردم کمی از عدسی نگه داشتم بدون رب
به نظرت میشه باهاش برنج عدس درست کرد

مرغ مشهدی

والا تازه الان بیدار شدیم

مرغ گذاشتم

قيمه كدو

سوال های مرتبط