خانوما من الان از سونو میام وزن نینیم ۹۰۰ بود خوبه یا کمه

۵ پاسخ

خوبه عزیزم برای من 700 گرم بود

خوبه نرماله نگران نباش

منم 27هفته1250بود

طبق این جدول اوکیه

تصویر

واس من هزار ماشالله ۲۹هفته ۱۵۶۰بود بنطرم یه کوچلو کمه

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی