۴ پاسخ

قرصم بخور که مطمعن بشی

سلام خانوما منم چن وقت میخوام آیودی بزارم ولی نمی‌دونم چ حوریه ی دکتر گفتم گفت دیگ اجازه نمیدن ک بزاریم

دیگه ایودی واسه همینه. نترس

ببین قرص ها کار خاصی نمیکنه.
چون اگه زمان تخمک گذازی باشه خود تخمک اماده اس.
ایودی هم ک داری نگران نباش
توکلت بر خدا

سوال های مرتبط