قرصم بخور که مطمعن بشی
سلام خانوما منم چن وقت میخوام آیودی بزارم ولی نمیدونم چ حوریه ی دکتر گفتم گفت دیگ اجازه نمیدن ک بزاریم
دیگه ایودی واسه همینه. نترس
ببین قرص ها کار خاصی نمیکنه.
چون اگه زمان تخمک گذازی باشه خود تخمک اماده اس.
ایودی هم ک داری نگران نباش
توکلت بر خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.