اره میگن برای بیمارستان لازم میشه حتما برو منم تازگی رفتم
من نرفتم دیروزاومدن خونمون گیردادن بایدبیای واقعانمیدونم چیکارکنم عح ازیه طرف استرسمون ازیه طرف این بیسوادا
من ک رفتم پشیمونم هی زنگ میزنن
حوصله دارین ماه های آخر برین پرونده تشکیل بدین که برای واکسن نینی تون دردسر نشه زیر نظر دکتر که هستین مگه اونجا دیگه چه کاری براتون انجام میدن
اره برو ولی حرفاشونو جدی نگیر .سواد ندارن
فقط یه سری دارو هاتو بگیر .و بعد بارداری هم برای قد وزن بچه و واکسن برو .
بیشتر با دکتر خودت پیش برو
پرسیدم میتونی ماهای بالاتر هم بری من نمیخوام برم چون این بهداشتیا خیلی رومخن و بعدشم محیط کوچیکه نمیخوام کسی بدونه هنوز با سابقه سقطی که داشتم.... یکم ماهام بره بالاتر میرم
اره.
فکر کنم باید رفت
من نرفتم هنوز
منک رفتم از ۶ هفته
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.