۱۲ پاسخ

پسرمنم چهارماهگیش وزنش۶۳۰۰ بود ،قدش۶۷ ماشالله

داخل همین گهواره اگر اشتراک داشته باشید ، قد و وزن و دور سر نوزاد رو وارد کنید براتون تفسیر می‌کنه وضعیت رشد نی نی رو

خوبه نرماله

وزن تولدش چقد بود ؟ولی انگاری قدش بلندتره

خداحفظش کنه قندعسلتو
خیلی اذیت شد؟🥺
منم نگران واکسنشم با بیست روز تاخیر باید بزنیم

پسر منم همین بود فقط دور سرش ۴۲ بود

عالی فقط اد رو بهش بده
من ندادم از چهار ماهگی ۵۰۰اضافه کرده بود ۶ماهگی

دختر منم قدش ۶۳ بود

طبیعیه هر کسی جوریه دختر من تو ا ماهگی ۶ کیلو شد .. ۲ ماهگی ۶۵۰۰ قدش یادم رفت چند بود

مثه پسر من بوده تقریبا وزن تولدش چقدر بوده منم دوروز پیش واکسن شو زدم خداروشکر ب خیر و سلامتی گذشت

همه چی نرمال و معمولیه

ماشاالله قدش بلنده

سوال های مرتبط