۱ پاسخ

سلام من فولیکولم ۱۳ بود و این ماه قرص اوزیل استفاده کردم ولی گفت ک این ماه میتونی اقدام نداشته باشی و از ماه بعد شروع کنی
نمیدونم قرصه اصر میزاره یا نه
ولی تاپیک های بقیه رو خوندم همه میگفتن ک اوزیل خیلی داروی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حضرت رقیه مامان معجزه حضرت رقیه هفته سی‌ونهم بارداری