۳ پاسخ

عزیزم من میبینم خیلی سوال درمورد ماما همراه و اپیدورال و اینا میکنی من تجربه زایمانمو در مورد همی اینا گذاشتم تو تاپیک هام بخون مطمعن متوجه میشی

عزیزم اپیدورال از کمر هست و فقط درد و از بین میبره هم میتونی راه بری هم ورزش کنی هم زور بزنی
عوارضشم برا بعضیا سردرده بعضیاهم نمیشن

دقیقا سئوال منم هست که اسپاینال بهتریا اپیدورال

سوال های مرتبط