۳ پاسخ

مبارکش باشه، به دل خوش.
ماشاالله ماشاالله 😍😍
کاش برا دختر منم نیش بزنه ، اینقدر بچم بیتابی می‌کنه دیوانه شدم 😔

النگوشووو خدااا🤗

مبارکش باشه نی نی خوشگل😍

سوال های مرتبط

مامان 🦕نویان🦕 مامان 🦕نویان🦕 ۱۱ ماهگی
مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی