من دخترم میره کلاس شنا
من دختر بزرگم ۸سالشع داره میره دختر کوچیکم همسن بچه شماست قبول نکردن گفت الکی هزینه نده چون فعلا چیزی یاد نمیگیره گفت با خودم تفریحی ببرم فقط با اب اشنا بده کنار بیاد گفت ۵سال به بالا خوبه
من خودم میبرمش باهاش تمرین میکنم
منم میخواستم بفرستم بخاطر کم آبی و این مریضی ها ترسیدم استخرها آلوده باشن فعلا اقدام نکردم
آره عزیزم
هر هفته با باباش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.