مامانا کسی اینجا هست دلبندش بره کلاس شناا؟؟؟

۵ پاسخ

من دخترم میره کلاس شنا

من دختر بزرگم ۸سالشع داره میره دختر کوچیکم همسن بچه شماست قبول نکردن گفت الکی هزینه نده چون فعلا چیزی یاد نمیگیره گفت با خودم تفریحی ببرم فقط با اب اشنا بده کنار بیاد گفت ۵سال به بالا خوبه

من خودم میبرمش باهاش تمرین میکنم

منم میخواستم بفرستم بخاطر کم آبی و این مریضی ها ترسیدم استخرها آلوده باشن فعلا اقدام نکردم

آره عزیزم
هر هفته با باباش میره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان ایسان مامان ایسان ۴ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۵ سالگی