اره دختر من دوبار اینطور شد شیر نمیخورد
کپسول فلوکونازول ۵۰ رو باز کن با ۵ سی سی اب حل کن چهار سی سی رو بده بهش همون یک ساعته خوب میشه پسفردا هم دوباره بده بهش تا دیگ برنگرده اگ سینه خودتو میخوره خودت هم سه روز بخور و تمام شیشه شیر ها و سر شیشه هارو ضد عفونی کن
حتما ببر دکتر نگا کنه شاید برفک نباشع
نه عزیزم نمیخوره مگ تخواب اونم از شدت گرسنگی پسر من همینطور بود متوجه نشدم برفکه اصلا سینه نمیگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.