۱۲ پاسخ

ببین ۱۲ کیلو برای ۲ سال نرماله اما برای بچه‌ی شما که تو یک سالگی ۱۰ کیلو بوده روند رشدش کم شده. تو این یک سال اخیر فقط ۲ کیلو وزن گرفته و برای همین از خط نمودار یکم اومده پایین.

پسر من ۱۱ونیم هس چیکار کنم وزن بگیره آخه خیلی کم میخوره

آره خوبه دختر منم ۱۲ نیم بود

نمودارش صعودی هست.نسبت به وزن تولدش خوبه .ولی کلا کمه به نظرم.

باید۴برابرباشه دوسالگی
وزن تولدش چقدبوده باید۴برابروزن تولدباشه

خوب داشته پیش میرفته باز اومذه پایین اما رو نمودارش هست نرماله مراقب باش نیاد پایین

12برا سنش کمه 😐 سعی کن بهش غذا بدی

۲سالشه؟خوبه صعودی بوده ثابت نبودع که نگران باشی

چرا اینجوریه رنگها معلوم نیستن
باید روی خط سبز باشه

روی نموار سبز هستش حدااقل وزن و داره

اره ۱۲ هست

۱۲کیلو برای ۲سال کمه خوب

سوال های مرتبط