دختر منم صورت و شکم و سینه اش دونه زد دکتر گفت گرمیه پماد زدم خوب شدن بعد چند روز شدیدتر شد و کل بدن و صورتش زبر شد فهمیدم حساسیت به پروتئین گاوی داره دیگه شیرخشک اچ آ میدم خوب شده
رو صورت دختر منم زده دکترش گفت به مرور زمان از بین میره
والا دکتر بمن گفت دونه های نوزادیه و تا سینش هم ممکنه بزنه
بازم ب دکترش نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.