روی صورت و سینه دخترم دونه های قرمز زده. از چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

دختر منم صورت و شکم و سینه اش دونه زد دکتر گفت گرمیه پماد زدم خوب شدن بعد چند روز شدیدتر شد و کل بدن و صورتش زبر شد فهمیدم حساسیت به پروتئین گاوی داره دیگه شیرخشک اچ آ میدم خوب شده

رو صورت دختر منم زده دکترش گفت به مرور زمان از بین میره

والا دکتر بمن گفت دونه های نوزادیه و تا سینش هم ممکنه بزنه
بازم ب دکترش نشون بده

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی