بابا بیخیال شل کن
همچین چیز خاصی هم نشده عزیزم انقدر حرص میخوری😐
این ی حرف عادیه ک اکثر مامانا میشنون،به علیسانم میگن
بیخیال بابا دختر شل کن
چیزی نگفته که همه میگن این چیزارو
از حساسیتت کم کن دخترت هزار ماشاالله تا بزرگ بشه ممکنه میلیون بار میلیون مدل حرف دور و بر زده بشه تو برای هر کدوم بخوای حرص بخوری و خودخوری کنی که چیزی از اعصابت نمیمونه
اتفاقا باز بهش سلام کن باهاش حرف بزن بگو اخییی چرا بچه حرف نمیزنه؟؟ دکتر بردین؟؟ حرصشو درار نزار رو دلت بمونه اصلا
بیخیال بابا حساس نشو
دقیقا درکت میکنمم
دخترمن ۱۰ ماه داشت
مادربزرگ پیرسگ شوهرم ک اصلا وابدا از اول هیجا نبود و ندیدمش و شاید دفه سوم بود میدیدمش عقد خواهرشوهرم
گف چقدشه گفتم ۱۰ ماه گف وااااااااا این ک ب بچه ۵ ماه میخوره
بچه همسایمون ۶ برابر اینه تپلل مپلل
منو میگی تا یکماه برزخ بودم
بگو حرف نزنین نمیگن لالین اخه پیرسگای زشت
بابا شاید بنده خدا بی منظور گفته چقد بزرگش کردی😐😐😐
منم پسرم لاغره همه فکر میکنن اب نمیدم بخوره
از پیر انتظاری نیست،چون یاد نگرفتن چجوری حرف بزنن،قدیما این طور بوده
بچه میره بیرون هزاران حرف ممکنه از این و اون بشنوه،ما باید با اعتماد به نفس بارشون بیاریم
چقدر عصبی و بد دهن شدید برای یه ریزه گفتن
عجیب بود برام واکنش تون
وااااا جای من باشی چیکار میکنی بیخیال بابااا
دخترم ۲ کیلو بدنیا اومده الانم که ۱۹ ماهشه خییلی ریزست ، هر کی هم میبینه میگه اصلاااا مهم نیست البته که ته دلم دوست داشتم مثل بچه های هم سن و سال خودش بود ولی نیست دیگه چیکار کنم ، مهم سلامتی و هوششه ، که خداروشکر کافیه
انشاله تو آینده هم موفق و سعادتمند باشه مهم نیست قد و هیکل بخدا ، باباش هم میگه انقدر ساپورت روحی و روانی و مادی میکنیم که اصلا هیچ نیازی به هیچ توجهی نداشته باشه ، به امید خدا
اصلا ما ایرانیا عادت داریم به مادر آزاری هرچقدم برسی میگن چرا انقد تپله یا لاغر چرا اینهمه میخوره چرا بهش نمیرسی عادت کردن
بابا روزی بیست بار ب من میگن ، الآنم خودم میگم کوتاهی کردم ک رشد قدیش این ماه نرمال نبوده، خداروشکر برای سلامتیشون،
بابا ول کنا ...
چرا نمیشه فکر میکردم دختر من اینجور کارارو انجام میده آلام که آنا رو دیدم دیگه مطمئن شدم تنها نیست😂😂😂
بیخیال عزیزم مردم دهنشون همیشه بازه
خیلی حساسی حالا بنده خدا سن بالا یه چی گفته
این همه تو ذهنت بارش،کردی بیخیال شو دختر
خودت اذیت نکن
ببین تو همین گهواره یه مادری بچش مریض بود تلویحا برای بجه من آرزوی مریضی کرد
من بش هیجی نگفتم جون میدونم کارما عملش به خودش برمیگرده
بخدا اگر حرفی زده بودم که ناراحتش کرده بودم
فقط گفتم پسر من گاهی تو دستشویی بگم جیش کن جیش میکنه گفت دختر منم بود بعدش اسهال شد سوخت دیگه نگفت
پسر توام اینحوری بشه دیگه نمیگه
ببین خواهر
چه حرفی بدی بهم زد
اینخور آدما نیت بدشون به خودشون برمیگرده
ببین پسر منم زیاد حرف نمیزنه
ولی هم من هم پسرم یه مادر بچه ببینیم اینقدر خوشحال میشیم
خوشمون میاد پسرم میخواد همش ناری بده بچه رو
خودت میگی مقایسه نباید کرد خط به خط این تاپیکت مقایسه بچه ات با بقیه بود😐
یه مشت آدم بیمار ریختن که ذهن مارو درگیر کنن مثل خودشون
بیخیال ایقدر خودخوری نکن خواهر
اووووف یه کتاب حرص خوردی برای یه حرف. اینجوری کنی ک عزیزم خودت از بین میری.
بیخیال بابا.
من اصلا برام مهم نیست این چیزا رو بشنوم یه گوشم در یه گوش دروازه
گلم بچه تون که ماشالا خیلی خوبه . من نگران پسرمم . همش فکر میکنم همقد خودم میشه . نمیدونم چیکار کنم پسرم قدش بلند بشه 😭😭. به نظرم باهاش دهن به دهن نشو
ماشاله کجاش ریزه است بعضی ادم ها فقط باید نسلشون منقرض شه منم پسرم نزدیک ۴ ماه و نیمش بود لباس گشاد پوشیده بودم گنم به شکمم میبستم یکی از اشناها منو تا دید کلی تیکه بارم کرد که یکی دیکه تو شکمت داریو پسرت چرا سینه خیز نمیره فقط غلت میزنه یچه های من ۹ ماهگی راه رفتن و اینا الان نوه اش به دنیا اومده ۹ ماهشه هنوز نمیشینه و کلی تاخیر حرکتی داره واقعا ناراحت شدم اما نمیفهمن این حرفا کارما داره
ی مامانه هم دیروز تو پارک همین حرفو به من زد که چقدر ریزه دخترت فکر کردم تازه یکسالش شده
جوون بودآ دختر خودشم سه ماه از آوینا بزرگتر بود حالا شما از ی پیرزن انتظار داری 🥴 اتفاقا من از پیرا ناراحت نمیشم از هم سن های خودم بیشتر ناراحت میشم
اووووو خواهر تو سر هیچی بخوای اینجوری حرص بخوری مو رو کلت نمیمونه انقدر ب من میگن چرا ریزه چرا میخوابه چرا اون مدلی راه میره چرا کج چرا راسته من فقط گوش میدم یوقتا ک یکی زیاد بگه میگم دکترش ک میگه خوبه همه چیش وسلام ولکنا مغزتو درگیر چرندیات نکن
با پسر منم میگن دیگه ژنتیک و …هست همش،یکیپدر مادرش هیکلی هستن یکی نه ،ربطی به بچه نداره ،
آخ که من به این چاره ی بیچاره دچارم هرروز😐
منم وقتی کسی حرفی میزنه خیلی ناراحت میشم ولی اهل تلافی و اینا نیستم میریزم تو خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.