شیردوش دستی مدل چیکو کسی داشته راضی بوده؟

۳ پاسخ

من با دستی اصن نتونستم، رفتم برقی گرفتم البته بی فایده بود چون شیرم پس زد و الان شیر خشک میدم،اما بگم برقی خیلی خوبع راحتی و اینقدم درد نمیکشی

من خوبه ولی خسته میشی تا شیر بدوشی تموم بشه برقی خیلی خوبه

من دارم خوبه مکشش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی