۷ پاسخ

بمن گفت ۴سالگی بینایی سنجی

سلام مامانا های گل برای لاغری دمنش چی خوب که تعصیر زیاد داشته باشه یا چی دیگه هس،برای لاغری

من همین چند وقت پیش بردم

نمیدونم هیچکدوم نبردم

من هنوز نبردم واسه هفته ی آینده نوبت دکتر گرفتم،اما واسه چکاب پارسال دکترش لازم ندید.

تابستون ببر

بمن گفتن فقط بینایی سنجی

سوال های مرتبط

مامان مرساناو یاسین مامان مرساناو یاسین هفته دهم بارداری