خانما ته معدم درد می‌کنه یهو شدید میشه چرا😫

۴ پاسخ

فک کنم نی نی بزرگ شده ب معدت فشار میاره

برای منم تازه دوسه روز معده درد گرفتم من فاموتیدین میخورم

برا من در حد ۵ دقیقه درد میگیره بعدش زود خوب میشه نمیدونم از چیه
یه بار صبح یه بار ظهر اینجوری شد

منم هم درد میگیره هم میسوزه انگاری می نه به قلبمو گوشمو یه موقعها حس خفگی دارم مخصوصا شبا

سوال های مرتبط

مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری