عزیزم بعد دهروز که غسل نفاس کردی به بعدش باید نمازتو بخونی استحاضه حساب میشه
غسل نفاس ک بعد از ده روز باید انجام میدادی و غسل استحاضه...بعضیا کلا بعد از پایان خونریزی جفتشو باهم انجام میدن...معمولا ۴۰ روز طول میکشه..
بستگی ب بدنت داره..یسریا تا پایان شیردهی پریود نمیشن..یسریا همون ماه اول میشن...من دو سه ماه بعد پریود شدم
عزیزم دوره نفاس هست پریودی گفته نمیشه این روند ترمیم رحم هست
حدودا تا4 الی 6هفته ادامه داره
و زیاد نیست آخراش کم میشه و فقط لکه بینی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.