۷ پاسخ

منم جفتشو میبرم اختلاف دارن ولی نه زیاد

من هروقت رفتم بهداشت یه عیبی رو بچه گذاشت بعد میبردمش دکتر میگفت خوبه مشکلی نداره بچه😑
حرف دکترتو گوش کن بنظرم

با یک ترازو باید بسنجی. مثلا با ترازو بهداشت باید با اون ماه به ماه رشدش چک کنی با ترازو دکتر هم همینطور. مثلا بهداشت اگه الان پنج باید ببینی با اون ترازو چقدر تا ماه بعد اصاف میکنه و ترازو دکتر اگه پنج و نیم باید بینیه تا ماه بعد چقدر با اون ترازو اصافرمیکنه

دختر منو همیشه بهداشت از دکتر کمتر میگه😂

منم هم دکتر می برم هم بهداشت

بهداشت درست تره ب نظرم.

منم همین مشکلو دارم هرجا یچی میگن

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی