۴ پاسخ

استا بده سرساعت اگه خیلی بالا رفت شیافت بذار

بله تب باید باشه دیگه
قطره ش رو سر موقع بده
مراقب باش تبش کنترل بشه حتماً

قطره ندادی؟؟ تبش چنده ؟؟ مواظب باش اگه خیلیه پاشویه کن تب بیاد پایین خطر داره

اره فقط سرساعت قطره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی