۱۱ پاسخ

طبیعیه که بترسه
بچه‌ها فکر میکنن یه تکه از بدنشون داره کنده میشه 🫣🫠
بخاطر همون مقاومت میکنن و پی‌پی شون رو نگه‌میدارن
آب و هندونه و میوه و ... زیاد بهش بده بزار شکمش نرم کار کنه
یاد میگیره نگران نباش

بزارش رو قصری بشین سرپا وایسته اونجوری یه دفعه میاد میترسه هندوانه بهش بده روان میکنه دستشویی اش

دختر منم میترسید یک بار با خودم بردمش سرویس دیگه ترسش ریخت و خوب شد

من گرفتمش ولی فقط جیش و انجام میداد ۸ماه تقریبا طول کشید اونم اسهال گرفت ک خودش میرفت دسشوییش مینشست وگرنه برای پی پی فقط تو پوشک انجام میداد میترسید دکترگفت آمادگیشو نداشته گرفتیش ترسید چون ی تایمی هم یبوست گرفت

ماهلین رو گرفتم اوایلش خیلی میترسید طوری که پی پی خودش رو میدید فرار میکرد وشای یکماه یوبوست شدید شد دکتر براش دارو نوشت دیگه کم کم براش عادی شد

یه تاپیک مونده به آخریم توضیح دادم ببین شاید بدردت خورد

با شعر وبازی و قصه

باید باهاش حرف بزنی تاآماده بشه

دختر منم میترسید هی دل دردمیگرفت گفتم نری پی پی بندازیم بره اشغال دل درد میگیری اوف میشه شکمت نمیتونی بازی کنی بعدم اصلا نمیذاشتم خودشو نگا کنه

منم پسرم تو شلوارش میکرد پی پی از دیروز وقتی سرپامیشینه میفهمم پی پی داره سریع میبرم دستشویی تا مگر یاد بگیره

آراز هم امروز داشت نکرد می‌گفت پوشک ببند نبستم اما فعلا نکرده

سوال های مرتبط