اینم از شاهکار پسرمون برا آجی کوچولوش🤣🤣🤣🤣

تصویر
۵ پاسخ

ایجونم♥🥹
جوجه حس نمیکنی کم زدی براش نراحت میشه ها😂

ای خودا چه پسر مهربونی 😍❤️
بنظرم کلی قربون صدقش برو و کلی باهاش وقت بگذرون چون نینی بیاد بیشتر تایمت برا نینیه و بچم احساس حسادت میگنه حالا ک اجیشو دوس داره عالیه بیشتر بهش توجه کن ❤️

🥰😍♥️

🥹🥹❤️❤️

اخییی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی