سونو خوبه؟جفت سیرکولار چیه؟خطرناک نیس؟

تصویر
۷ پاسخ

ببین سونو منو تو تایپکم هست
شما تاریخ پریودت کی بوده ؟؟؟؟

عزیزم منم امروز سونو دادم ببین هفته و روزمون یکیع زایمان مونم یکیه درخواست میدم همو داشته باشیم

جفت سیرکولار یکم نسبت ب جفت های دیگه استراحت بیشتری نیاز داره همین
هیچ چیز ترسناکی نیست
رابطه هم نداشته باش تا ان تی

احتمالا چون هفته ات پایین سونو یه چیزی زده چون نوشته توی هفت یا12هفته مشخص میشه این جفت یانح. هفته ات بره بالا جفتت هم جاش تغییر میکنه نترس چیزی نیست

توی نت زده یکم نسبت به جفت های دیگه فرق داره.

عزیزم یعنی جفتت شکل طبیعی نداره

چه جالب تابحال همچین اسمی نشنیده بودم.

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان rayan🐣 مامان rayan🐣 روزهای ابتدایی تولد
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری