بادستگاه منظم استفاده کن میادروی ۷و۸.بعدش قطره هم بهش بده شیرزیادبده میادپایین
دخترم 6روزگی 12 ونیم بود فقط شیر و شیر خشک دادم همین 20روز بعد آزمایش رو تکرار کردیم زیر 3بود گفتن تموم شده حساب میشه
اگه طول کشید باید ازمایش خون بده
عزیزم فردا هم برو دستگاه بزنن احتمالا الان آمده پایین اگه پایین بود دیگه دستگاه نزار. آزمایش نده سخته بگو دستگاه بزنن
من سر دو تا بچم داشتم دخترم روز سوم ۷ و نیم. پسرم ۱۴. به نظر من بچه زردی داشته باشه باید بستری شه من تو خونه نتونستم زردیش رو پایین بیارم بستری کردم. جاش گرم نباشه. قطره شیر خشت بهش. بده.
اب انار و. عرق کاسنی خودت بخور
شیر هر دو ساعت بهش بده بیرون روی داشته باشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.