میان وعده بستی بدم ب پسرم ....مضرر؟😮‍💨موندم چی بدم

۱۱ پاسخ

خودت باموز و شیر و بسکوییت براش درست کن خیلی خوب میشه خامه هم میتونی بریزی توش

دایان عاشق بستنیه بده بابا بخوره

منم هفته ای دو سه بار میدم دوست داره از این سه بعدیا

من میدم گاهی
چ اشکال داره
بچه ها تا شب که بخوابن انقد بدو بدو میکنن که هر چی قنده میسوزونن
هر چیزی به اندازه ی کم مصرف بشه مضر نیست که فایده هم داره.

پسرمن چیزای شیرین اصلادوس نداره منم نمیدونم میانوعدهاچی بهش بدم منم راهنمایی کنین

من خودم براش درست میکنم هر روزم میخوره

من میدم بهش

بستنی خوبه اگه کاکائویی نباشه.هرروزم بخوره مشکلی نداره

من میدم خیلی حساس نباش

من میدم گاهی
به نظرم اگه هر روز نباشه اشکالی نداره

والا من دیگ رایان میخوره دوس داره

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری