خودت باموز و شیر و بسکوییت براش درست کن خیلی خوب میشه خامه هم میتونی بریزی توش
دایان عاشق بستنیه بده بابا بخوره
منم هفته ای دو سه بار میدم دوست داره از این سه بعدیا
من میدم گاهی
چ اشکال داره
بچه ها تا شب که بخوابن انقد بدو بدو میکنن که هر چی قنده میسوزونن
هر چیزی به اندازه ی کم مصرف بشه مضر نیست که فایده هم داره.
پسرمن چیزای شیرین اصلادوس نداره منم نمیدونم میانوعدهاچی بهش بدم منم راهنمایی کنین
من خودم براش درست میکنم هر روزم میخوره
من میدم بهش
بستنی خوبه اگه کاکائویی نباشه.هرروزم بخوره مشکلی نداره
من میدم خیلی حساس نباش
من میدم گاهی
به نظرم اگه هر روز نباشه اشکالی نداره
والا من دیگ رایان میخوره دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.