۳ پاسخ

بله عزیزم میشه
نیازی نیست غذاتو کم کنی
فقط غذاهای سالم بخور
چیزای مضر و چرب و فست فودی حذف کن
قند مصنوعی و تنقلات هم نخور

اگه زیر نظر متخصص بگیری میشه

نگیری بهتره عزیزم خودت اذیت میشی احتمال اینکه قندخونت بیوفته زیاده و احتمال اینکه شیر هم کم بشه هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی