بله عزیزم میشه
نیازی نیست غذاتو کم کنی
فقط غذاهای سالم بخور
چیزای مضر و چرب و فست فودی حذف کن
قند مصنوعی و تنقلات هم نخور
اگه زیر نظر متخصص بگیری میشه
نگیری بهتره عزیزم خودت اذیت میشی احتمال اینکه قندخونت بیوفته زیاده و احتمال اینکه شیر هم کم بشه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.