مامانا سونو رشد تهران کجاانجام دادین و چقد؟

۵ پاسخ

من دیروز رفتم سحر محرابی ۱۱۶۰

من رفتم میلاد غرب ۱۶۰۰شد

دکتر صدری سیدخندان میگن عالیه

من همه سنو هامو رفتم سنو گرافی اکباتان تو خوده اکباتان هستش بنظرم دقیق تراز اونجا جای دیگه ای نیس

همه ی سونوگرافی ها دارن دیگه
من سه چهار روز پیش رفتم ۱۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری