۱۴ پاسخ

من سرزایمان اولم کیسه آبم نترکید وقتی کامل دهانه رحمم باز شد خودشون ترکوندن😅

من فول بودم کیسه ابم نترکید ترکوندن بیمارستان

سوزن بزن😥😂😂😂

برا منو ترکوندن عبضیاااا😂😂😂

فهمیدی به منم بگووو 😭😭😭

منم از هفته دیگه راهکارایی ک گفتن رو می‌خوام انجام بدم 😅
واقعا خسته شدم

من رفتم پیاده روی زیاد اومدم پس یکم حالت سجده وایستادم یهو بلند شدم ترکید

چقد زود اخه

شبا کپسول گل مغربی میزاشتم ۵تا استفاده کردم یهو ترکید🫠

شل کن لذت ببر رابطه جنسی 😂

بخدا منم دیگه بدنم جواب نمیده 🥲 خسته شدمممممممممم🤕🤕

رابطه و پله

پیاده روی زیاد

من نترکید ترکوندنش🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد