اگ کیسه آب بترکه و بچه دستشویی کنه،چی میشه؟😑


بارداری بارداری بارداری

۷ پاسخ

منم سر پسرم همش دعا میکردم ک سز بشم از طبیعی وحشت داشتم اخرم بخاطرفشارخون بالا دفع پروتین مسمومیت بارداری سز اورژانسی شدم ۲هفته ای سیو بودم بچم پیشم نبود شیرخشکی شد اخرش چقد درد بدبختی کشیدم چقد نوارقلب سونو ازمایش .



همیشه بگو خدایا هرچی ک ب صلاحمه همونو واسم رقم بزن

من سر پسر اولم هرکاری کردم طبیعی بشم آخرم توی۳۹هفته نشت کیسه آب اومد سراغم و بچه پیپی کرده بود و خورده بود دیگه اجباری سز شدم خدا به من و بچم رحم کرد،هرچی خدا بخواد همونه

وا چرا جون بچه رو به خطر میندازی.پیگیری کن برو سزارین اختیاری

بیشتر از ۹۰ درصد بچه هایی که مدفوع کنه بستری میشن
خطرناکه
اصلا همچین دعایی نکن

دسشویی کردن بچه خوب نیس پی پی‌شو میخوره ریهش عفونت میکنه

اگه بچه مدفوع کنه سزارین. ولی کیسه آب تنها دلیل سزارین نیست

سزارین اورژانسی میشی

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری