۳ پاسخ

به دکترت بگو برات امپول ریه بنویسه اگه خدایی نکرده زودتر بدنیا اومد مشکلی نداشته باشه
استرس هم اصلا نداشته باش
من رفتم سونو گف یکی از بچه هاتIUGR انقد ترسیدم دکترمم از شانس رفته بود مرخصی انقد استرس کشیدم که چرا اینجوری شده سر دو روز کیسه ابم تو ۳۳ هفته پاره شد
ولی خداروشکر امپول ریه رو زده بودم ۱۱ روز بستری بودن بچه هام خداروشکر خوب شدن

۳۴ هفته چند کیلو بود چقد دسنگاه رفت

منم ۳۵هفته بچه اولم اینجوری شد میگن بیشتر براساس عفونت ادراری یا عفونت واژن هست

سوال های مرتبط