۱۴ پاسخ

خوش بگذرهههه😍😍😍
ان شالله اذیت نکنه

میشه بگی وقتی بریم کاشان بعدش باید برا عکس وغلتوندن باید کجارفت چیکارکرد؟خخ

بسلامتی
چه عالی
والا با اینهمه بساطی ک واس اسایش این خانم جمع کردی فک نکنم اذیت بشه

خوش بگذره💗💗مام سه روز پیش رفته بودیم جهنم بود انقد گرم بود🥲🥲

بسلامتی و خوشی

چه خوب . منم دوست دارم بریم ولی نمیدونم با دوتا بچه شدنیه یا نه

😍😍😍بسلامتی

عزیزم حتما عکس بزار برامون
منم میخوام رستا رو ببرم 🌸

همیشه ب خوشی گلم

من پسرمو ۶ ماهه بود مسافرت بردم با ۱۰ ساعت راه ، فک میکردم خیلی اذیت کنه ولی خوب بود خوش گذشت

سفر بی خطر
بخدا دوماهه میگم بیا بریم کاشان ـ
کسی نمیاد بریم

من پسرمو خیلی دوست دارم تو گل محمدی بزارم عکس بگیرم‌میترسم حساسیت بده

به سلامتی برید عزیزم منم دخترمو بردم خیلی عکسای قشنگ گرفتیم

بسلامت بریدو برگردید بخوشی🌷

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی