۴ پاسخ

اشتباه کردی هم اینکه سینتو دوشیدی ،هم اینکه دادی بچه خورده،چون سینه رو نباید دستکاری کنی تا خشک بشه ،شیر مونده هم به بچه نده دیگه

بگم عکس پروفایلت رو دوست ندارم ناراحت میشی؟ نه بخاطر پرچم بخاطر اینکه خیلی سیاسی طوره الان در حال حاضر از سیاست بیزارم

پسر من چهارماهگی سینمو پس زد شیر خشک دادم بهش
اما تا چند ماه بعدش شیر داشتم ..دیگه بهش نده فکر میکنم بدمزه باشه

نه اشکال نداره شیر که خراب نمیشه

سوال های مرتبط