سلام مامانا میشه به دخترم چایی بدم؟

۳ پاسخ

چای که خاصیتی نداره

خوب ک نیست عزیزم.ولی من یه وقتایی میبینم دخترم خیلی دوست داره بخوره،خیلی کم رنگ با یکم نبات بهش میدم

سلام نه عزیزم خیلی زوده چای هیچ خاصیتی نداره اخه

سوال های مرتبط

مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی