۳ پاسخ

بله مشکلی نیس میتونی بدی

منکه بهش میدم گاهی تو فرنی براش میریزم گاهی با ارده قاطی میکنم براش

بخاطر قند بالاش میگن تا یکسال بهتره ندید، اما اگرم خواستی بدی خیلی کم

سوال های مرتبط