باز هم شیرخشک گران شد خانوماااا

۹ پاسخ

منک دیگ لازم ندارم خداروشکر

بله متاسفانه همه چی گرون شده دیگه شیرخشک رو گرون نکنن این بی انصافی هست برای بچه ها تا کی میخواد ادامه پیدا کنه

شما بفرمایید که چی گرون نشده ؟

نان ۲شده ۳۱۰

بازم گرونی😭

من نان ساده رو ۱۵۹ می‌خریدم ایندفعه ۲۱۰ فکر کنم
و ای آر رو ۲۱۰ می‌خریدم الان ۲۷۰

چننند

بله متاسفانه

چند شده؟

سوال های مرتبط

مامان ماهک کوچولو مامان ماهک کوچولو ۱۲ ماهگی