میگن تا ۴ماه نباید به بچه بدی
من ۱ ماه بعدش دادم تا ۲ سالگی .اولاً روزی ۲ بار
من برا پسرم میدم البته گریپ واتر هست ۲ سیسی معمولا رو جعبه اش مینویسه
نه اصلا ندن رفلکس بچه رو تشدید میکنه من میدام دکتر گف رفلکس رو زیاد میکنه الان داروهای قوی تری هس
ب بچه هایی ک کولیک یا رفلاکس دارن نباید داد زیر یک ماهم نمیشه داد.
قطره دایمیتوکن خوبه
نه زیر ۴ ماه نده دکتر دخترم بخاطر کولیک ۴ ماهگی گفت مجازی بدی به بچه قبلش دایمتیکون داده بود
یکماه به بعد اوکیه
اون زمان ما میگفتن تا یکسال نباید بدی الان نمیدونم قطره های دیگه ای بود میدادیم ک بی فایده بود ولی دوستم ب بچه اش میداد از همون اول
اره من دادم
هر۸ساعت یک سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.