۱۰ پاسخ

میگن تا ۴ماه نباید به بچه بدی

من ۱ ماه بعدش دادم تا ۲ سالگی .اولاً روزی ۲ بار

من برا پسرم میدم البته گریپ واتر هست ۲ سیسی معمولا رو جعبه اش مینویسه

نه اصلا ندن رفلکس بچه رو تشدید میکنه من میدام دکتر گف رفلکس رو زیاد میکنه الان داروهای قوی تری هس

ب بچه هایی ک کولیک یا رفلاکس دارن نباید داد زیر یک ماهم نمیشه داد.
قطره دایمیتوکن خوبه

نه زیر ۴ ماه نده دکتر دخترم بخاطر کولیک ۴ ماهگی گفت مجازی بدی به بچه قبلش دایمتیکون داده بود

یکماه به بعد اوکیه

اون زمان ما میگفتن تا یکسال نباید بدی الان نمیدونم قطره های دیگه ای بود میدادیم ک بی فایده بود ولی دوستم ب بچه اش میداد از همون اول

اره من دادم

هر۸ساعت یک سیسی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۴ سالگی