۴ پاسخ

اگه به شیرخشک عادت کنه دیگه سینه نمیگیره ولی خیلی از بچه ها هستن هر دوتارو میخورن

یعنی بدوشم خشک نمیشه ؟

میتونی من شیرم خیلی کنه سیر نمیکنه شیرخشک میدم کنارم شیرخودمو میدم میخوره اما واقعا خیلی سخته بچه شیر خورد متوجه بخوره

نه حيفه اگه كمتر ميخوره سعي كن بدوشي كه شيرت خشك نشه درست ميشه

سوال های مرتبط

مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری