۱۰ پاسخ

فدای سرت

خب شیشه دیگه نده تو خواب میگیره بهش بده تا عادت شیشه از سرش بیوفته

از تلاش دست نکش،شیرخشک با قاشق بهش بده پسر منم اینجور بود دیگ سینم نمی‌گرفت عوق میزد جیغ میزد گریه میکرد

دخترمن نگرفت فقط یه ماه شیر خودمو خورد البته من اصلا هیچی نداشتم شیر

پسر منم همینجوریه ولی تو‌خواب میگیره هم تو‌شب هم طول روز که میخوابه

حال و روز منو داری هرروز دارم میدوشم شیرمو ولی مطمئنم بزودی خشک میشه چون با مکیدن بچه شیر ترشح میشه

تو خواب بده بهش

عزیزم یه بار درازکش هم امتحان کن شاید بگیره
اگر سینه هات خیلی پره حتما یکم بدوش بعد بهش بده

دخترمنکه نگرفت😢😩😩😣
شیر زیادداشتم هررجوری بودمیدوشیدم بهش میدادم دیگه هرکاااری کردم نگرفت الانم شیرم خشک شده یجوووری ناراحتم ک دیگه سینمو نمیگیره که حدنداره😢😢😢🥺🥺🥺

شیشه بهش دادی

سوال های مرتبط