۴ پاسخ

منم پهلو راستم همش حس کشیدگی دارم،بچه هم همونجا خودشو سفت میکنه

منم همینطوریم پهلوهام و شکمم درد میکنه چون بچو تو پهلومه شاید برای توام همینه

منم شکم و پهلوهام انقد سنگینه انگار ۳ تا بچه توشه

بابا من از صبح حس میکنم دنده راستم شکسته اونقد که درد میکنه
بچمم بریچ هس سرش زیر دنده راستمه فشار میاد از درد میمیرم😭

سوال های مرتبط