منم پهلو راستم همش حس کشیدگی دارم،بچه هم همونجا خودشو سفت میکنه
منم همینطوریم پهلوهام و شکمم درد میکنه چون بچو تو پهلومه شاید برای توام همینه
منم شکم و پهلوهام انقد سنگینه انگار ۳ تا بچه توشه
بابا من از صبح حس میکنم دنده راستم شکسته اونقد که درد میکنه
بچمم بریچ هس سرش زیر دنده راستمه فشار میاد از درد میمیرم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.