۷ پاسخ

کاراتون عالیه دوست عزیز هر بار نگاه تندیس هیوا میکنم ک چقدر کوچولو بوده امه خاطرات دوران نوزادیش واسم زنده میشه ممنون بابت همه چیز عزیزم

وای همش قشنگه شیشه ای و سیلیکونی از همه بهتر😍😍😍😍

سیلیکون

چنده قیمتش عزیزم بعد خودتون میاید خونه انجام میدید؟

سیلیکونی بهتره طبیعی تره

منم نداشتم ولی به نظرم سیلیکون بهتره از این بابت که میخواین ماندگار باشه گچی ممکنه یدفعه بیفته بشکنه

من نداشتم ولی فک میکنم سیلیکونیه بهتر باشه

سوال های مرتبط

بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان فسقل(آروین💙) مامان فسقل(آروین💙) ۱ سالگی