۴ پاسخ

عزیزم واکسن ها سردی هستند
اگر شیر خودتون میدین. زیره و ترنجبین دم کنید حتما چند بار بخورید با نبات یا عسل تا به مرور اون سردی تاثیرش بره

نمیدونم روشتو عوض کن بزار رو بالش بزن

بخوابونش ب شکم روی پات کمرشو ماساژ بده تا اروغ بزنه

منم از دو ماهگی دیگه آروغ نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی