از این امگا کسی خورده بدون جیوس؟
رو جعبش ننوشته چیزی

تصویر
۷ پاسخ

منم از همین میخورم

تو بارداری مناسب نیست

منم از این میخورم

برای منم قوطی هست روش نوشته بدون جیوه البته دکترم تاکید کرد حتما روش نوشته باشه بدون جیوه

مال من قوطیه نوشته بدون جیوه

ن من که مصرف نمیکنم واسه چیه این

من که دکترم از این نوشته میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی