کسی سونوی منو میتونه تفسیر کنه؟
مثل من بوده کسی آیا؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مکمل اوزیل پلاس کوآلی فول و ویتامین د۳ بخور

البته برای اثبات تنبلی تخمدان نیاز به آزمایشات هورمونی روز سوم پریود هم هست

مولتی فولیکولار یعنی تخمدان پلی کیستیک

خوبه عزیزم نتیجش

فولیکولت کوچیکه
ضخامتت هم کمه فک کنم

نرمال ۲۰ به بالاست
قرص تقویت تخمک نمیخوری؟

چند سیکل رفتی سونو

همه چی نرماله و اوکیه

همه چیز خوبه فقط فولیکول یا همون تخمکی که این ماه آزاد میشه برای بارداری ضعیفه

فک کنم چیز نگران کننده ای نیست🙄

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم ماهلین مامان دخترم ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مبينا مبينا قصد بارداری
مامان سناء مامان سناء ۲ ماهگی
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری