مکمل اوزیل پلاس کوآلی فول و ویتامین د۳ بخور
البته برای اثبات تنبلی تخمدان نیاز به آزمایشات هورمونی روز سوم پریود هم هست
مولتی فولیکولار یعنی تخمدان پلی کیستیک
خوبه عزیزم نتیجش
فولیکولت کوچیکه
ضخامتت هم کمه فک کنم
نرمال ۲۰ به بالاست
قرص تقویت تخمک نمیخوری؟
چند سیکل رفتی سونو
همه چی نرماله و اوکیه
همه چیز خوبه فقط فولیکول یا همون تخمکی که این ماه آزاد میشه برای بارداری ضعیفه
فک کنم چیز نگران کننده ای نیست🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.