۵ پاسخ

جاش تنگه
منم الان فقط کش و قوس رو حس میکنم

دیگه هفته ات بالاعه برو بیمارستان خیالت راحت شه

جاشون تنگه طبیعیه ✌️
نگران نباش🙏
اینجور مواقع هم تو گهواره نیا دنبال سوالت. بیشتر به آدم استرس میدن

عزیزم منم‌ دو روز اینطوری بودم ولی یکم کیک و ابمیوه خوردم و یکم استراحتم رو‌بیشتر کردم یکم بهتر شد
ولی خب چون جاش تنگ شده طبیعیه

جاش تنگه دیگه اگه حس میکنی خیلییی کمه برو nst بده ولی منم پسرم حرکاتش خیلی کم شده من اصلا نمیشمارم استرس میگیره ادم بشماره همین ک تکون میخوره خیالم جمعه

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری