۷ پاسخ

وقتی بیداره دعا میکنم زود تایم خابش بیاد😂باز وقتی میخابه هی میرم بوسش میکنم قربون صدقش میرم

👍👍طبیعیه طبیعیه

آره بابا ماهم اوسکولیم 😅😅😅😅

آره همین الان هم رفتم بوسش کردم بیدار نشد🥴😅😅

منممممم😭🤣وقتی هم بیداره نق میزنه دوس دارم بخابه 😅

حالا من فک میکردم تقصیر هورموناس که نمیفهمم چی میخوام 😂😂😂

منم خواب باشه هم میرم بوسش میکنم💋💋💋💋

سوال های مرتبط