۷ پاسخ

۱۹دی بدنیااومده

اونی ک فقط خندیده امیدوارم سر خودش نیاد تا دردشو حس نکنه نمیفمه ..
تو خیلی مهربونی…
۱۸ دی روز تلخیه درست ولی روز پر افتخاریه ❤️🫶🏻

❤️‍🩹

بچه منم ۱۸ دی دنیا اومد

فکرهای خوب بکن اون عزیزانمون رفتن خدا یه عزیز بهت داده ایشالله سلامت باشه

عزیزم
که انقدر مهربونی
😭😭🥹🥹

چرا اینجوری فک میکنی روزانه کلی بچه ب دنیا میاد و کلی ادم از دنیا میره

سوال های مرتبط